21.10.2005.
Naučnici sa Univerzitetskog medicinskog centra Rush u Chicagu analizirali su podatke dobivene od građana starijih od 65 godina. Istraživanje je
provedeno od 1993. do 1997. te nakon toga svake tri godine, a obrađeno je prvih 6 godina istraživanja.
Podaci su dobiveni intervjuom koji se sastojao od četiri standardna kognitivna testa, od pitanja o prehrambenim navikama (o učestalosti konzumacije
139 različitih namirnica), te o dnevnim aktivnostima, količini vježbe tjela, konzumisanju alkohola i historiji bolesti.
Među onima koji su ribu jeli najmanje jednom sedmično slabljenje kognitivnih sposobnosti znatno se sporije razvija: zaboravljivost, nemogućnost
koncentracije, propadanje spoznajnih i mentalnih sposobnosti kod onih koji jedu ribu redukovano je čak 10 do 13% godišnje. Prema tvrdnjama naučnika to
znači kao da su osobe koje redovno jedu ribu mentalno 3 do 4 godine mlađe nego one koje je ne jedu.
Detaljnije analize sastojaka ribe trebale bi pomoći u boljem razumijevanju dobijenih rezultata, odnosno dati odgovor na pitanje koji je sastojak ribe
odgovoran za navedene pozitivne pojave.
Izvor: 24sata