30.06.2006.
Iako sok od višnje nije među najprodavanijima u trgovinama (mada u poslednje vrijeme njegova prodaja i konzumiranje raste), najnovije istraživanje o
njegovom uticaju na zdravlje pokazuje da bi možda trebao biti.
Naučnici sa Instituta u Vermontu dokazali su da
sok od višnje može smanjiti bol u mišićima te uopšteno pomoći našem
tijelu da lakše podnese naporno vježbanje. U istraživanju je učestvovalo 14 volontera koji su tri dana prije vježbe te četiri dana nakon nje pili sok
od višnje ili mješavinu drugih voćnih sokova.
Nakon analize rezultata bilo je očito kako je potrošenost mišića bila puno manje kod grupe koja je pila sok od višnje. Ovo otkriće posebno
je važno i za amaterske i profesionalne sportiste, ali i za sve koji osjećaju bolove u mišićima nakon napornih fizičkih aktivnosti.